کامپیوتر وپیرآمون آن
 
وبلاگ شخصی سعید افخمی
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 484
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



ساخت كد صوتی آنلاين

این بار یه مطلب خیلی خیلی خنده دار آوردم که جدی اگه بخونی از خنده دل درد میگیری

پس حتما تا آخر بخون و نظرتو بگو

حالا فرض می کنیم خانوما برن سربازی ببینید چی میشه

صبحگاه:
فرمانده: پس این سربازها کجان؟
معاون: قربان همه تا صبح بیدار بودن داشتن غیبت میکردن
ساعت 10 صبح همه بیدار میشوند...
سلام سارا جان(زندگی مهدی)
سلام نازنین، صبحت بخیر
عزیزم صبح قشنگ تو هم بخیر
سلام نرگس
سلام معصومه جان
ماندانا جون، وای از خواب بیدار میشی چه ناز میشی...


بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

 

امیری به شاهزاده گفت:من عاشق توام

 
شاهزاده گفت : زیباتر از من خواهرم است که در پشت سر تو ایستاده است.


امیر برگشت و دید هیچکس نیست


شاهزاده گفت:عاشق نیستی !!!! عاشق به غیر نظر نمی کند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

بازی آندروید

بازی اکشن Bruce Lee Dragon Warrior یک بازی زیبا و پرهیجان مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل آندروید است که در این بازی شما با شخصیت محبوب Bruce Lee در مقابل شخصیت های مختلف مبارزه خواهید کرد.

بازی Bruce Lee Dragon Warrior از گرافیگ فوق العاده ای برخوردار بوده و بازیکن را ساعت ها مجذوب زیبایی های خود می کند.

http://p30world.com/p30images/2/1390/23.1/blee.jpg


 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

در حال حاضر عمده رايانههايی كه مورد بهرهبرداری قرار میگيرد رايانههای شخصی بوده و سيستم عامل مورد استفاده در اين رايانهها (تقريبا بدون استثنا) سيستم عامل ويندوز است. استفاده گسترده از اين سيستم مشكلاتی را به همراه دارد كه عمدهترين آنها عبارت است از:

  1.    منبع اين سيستم عامل در اختيار ما نيست و حفرههای امنيتی در آن وجود دارد. از اين رو، بدون آن كه كاربران بدانند، ممكن است اين حفرههای امنيتی برايشان مشكل ايجاد كند و اطلاعات آنها در معرض نفوذ خرابكاران قرار گيرد.
  2.     در ايران قانونی كه حمايت كننده نرمافزارهای خارجی باشد وجود ندارد و اين نرمافزارها به طور رايگان تكثير میشوند و همه از آن استفاده میكنند، اگر ايران بخواهد به سازمان تجارت جهانی (WTO) بپيوندد، قطعا ادامه اين روش امكان پذير نيست و كشور مجبور خواهد شد برای استفاده از نرمافزارهای خارجی، بهای آن را بپردازد.

   به اين دلايل و دلايل فرعی ديگر، تصميم گرفته شد برای روزی كه با شرايطی متفاوت نسبت به امروز روبه رو خواهيم بود، يك سيستم عامل ملی تدوين شود. سيستمی كه اين مشكلات را نداشته باشد يا آنها را به حداقل برساند. بر اساس تجاربی كه در دنيا وجود دارد و همچنين تجارب كشورهايی كه كم و بيش با چنين مسائلی مواجه بودند، چنين سيستم عاملی بايد بر اساس سيستم عاملهايی كه منبع آنها باز است، ساخته شود. تهيه يك سيستم عامل ملی توسط خود ايران امكان پذير نيست. به دليل اين كه كار بسيار فنی و پيچيدهای را میطلبد. اما سيستم عاملی وجود دارد كه منبع آن در اختيار همگان است و به صورت مداوم توسط علاقهمندان به اين حرفه و حوزه بهبود پيدا میكند و ابزارها و امكانات جديدی برای آن فراهم میشود.

   از بين سيستم عاملهای منبع باز، سيستم عامل لينوكس مناسبتر از همه تشخيص داده شد. كشورهايی مانند آلمان، چين و بعضی از كشورهای آمريكای جنوبی هم اين سيستم را انتخاب كردهاند. مزايايی سيستم ياد شده اين است كه اولا، منبع آن باز است، بنابراين جزئياتش در اختيار كسانی كه بخواهند روی آن كار كنند، قرار دارد. ثانيا، ايمنی اين سيستم بسيار بالاست. البته بعضی معتقدند امنيت بالای اين سيستم به دليل آن است كه هنوز مورد توجه خرابكاران قرار نگرفته و اگر سيستم مزبور مانند ويندوز كاربرد فراوانی داشته باشد، بدون شك توجه نفوذگران را سوی خود جلب میكند و از حفرههای ناامن آن هم سواستفاده خواهد شد. اما در حال حاضر اين وضعيت وجود ندارد و سيستم لينوكس نسبت به ويندوز امنيت بسيار بالاتری دارد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی
۲۶ فروردین

پس از آنکه با تاریخچه موس آشناشدید , در این گزارش دو قسمتی قصد داریم شما را با ۵۵ نمونه از خلاقانه ترین ماوس های دنیا آشنا کنیم .

قسمت اول این گزارش را با هم می بینیم:

برای دیدن بقیه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید :


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

یاد بگذشته به دل ماند و دریغ
نیست یاری که مرا یاد کند
دیده ام خیره به ره ماند و نداد
نامه ای تا دل من شاد کند

خود ندانم چه خطایی کردم
که ز من رشته الفت بگسست
در دلش جایی اگر بود مرا
پس چرا دیده ز دیدارم بست

هر کجا می نگرم باز هم اوست
که به چشمان ترم خیره شده
درد عشقست که با حسرت و سوز
بر دل پر شررم چیره شده

گفتم از دیده چو دورش سازم
بی گمان زودتر از دل برود
مرگ باید که مرا دریابد
ورنه دردیست که مشکل برود

تا لبی بر لب من می لغزد
می کشم آه که کاش این او بود
کاش این لب که مرا می بوسد
لب سوزنده آن بدخو بود

می کشندم چو در آغوش به مهر
پرسم از خود که چه شد آغوشش
چه شد آن آتش سوزنده که بود
شعله ور در نفس خاموشش

شعر گفتم که ز دل بر دارم
بار سنگین غم عشقش را
شعر خود جلوه ای از رویش شد
با که گویم ستم عشقش را

مادر این شانه ز مویم بردار
سرمه را پاک کن از چشمانم
بکن این پیرهنم را از تن
زندگی نیست بجز زندانم

تا دو چشمش به رخم حیران نیست
به چکار آیدم این زیبایی
بشکن این آینه را ای مادر
حاصلم چیست ز خودآرایی

در ببندید و بگویید که من
جز از او همه کس بگسستم
کس اگر گفت چرا ؟ باکم نیست
فاش گویید که عاشق هستم

قاصدی آمد اگر از ره دور
زود پرسید که پیغام از کیست
گر از او نیست بگویید آن زن
دیر گاهیست در این منزل نیست.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

جدید ترین نسخه سیستم عامل اختصاصی اپل برای دسکتاپ ها این تابستان عرضه می شود. اما ما شانس این را داریم که به توسعه دهندگانی که به نسخه بتا این سیستم عامل دسترسی دارند رجوع کرده و اطلاعاتی را در باره امکانات جدید Mac OS X از آن ها کسب کنیم. این مقاله در باره آن قابلیت هایی است که می توانید از مک بعدی انتظار داشته باشید. احتمالا اطلاعات این مطلب برای کاربران فعلی این سیستم عامل بسیار جالب است. در کنار آن آشنایی با این امکانات برای کاربران ویندوز و لینوکس هم خالی از لطف نخواهد بود.

هدف اصلی در اینترفیس مک او.اس Lion؛ این است که امکانات مفید آی.او.اس را در سطحی بالاتر به کاربرانش ارائه دهد. به خصوص امکاناتی که مبتنی بر ویژگی های لمسی هستند. مدتی بعد از عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل می توانیم با اطمینان کامل بگوییم که دقیقا چگونه است. اما در حال حاضر اطلاعات از پیش نمایش های رسمی اپل و برنامه نویسان نسخه بتا سرچشمه می گیرد. پس فقط شرحی خواهیم داشت از امکانات و قابلیت های جدیدی که می توانید به انتظارشان بنشینید. هر چند ممکن است این امکانات کم و زیاد شوند. ادامه مطلب را از دست ندهید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

اواخر شهريور ماه خبری در سايتهای خبری منتشر شد كه نشان از حضور مايكروسافت در يك عرصه جديد میداد. مايكروسافت قصد دارد با سرمايه گذاری در زمينه موتورهای جستوجو (Search Engines)، رتبه اول را از آن خود كند و گوگل را پشت سر بگذارد. مديران مايكروسافت تصميم گرفتهاند كه سياست خود را در زمينه جستوجو در وب تغيير دهند و تنها به همكاری با بعضی موتورهای جستوجو مانند overture يا inktomi بسنده نكنند و خود به توليد يك موتور جستوجو بپردازند. هنوز مشخص نشده است كه مايكروسافت به چه ميزان ميخواهد از فناوری جستوجو استفاده كند. اما كرك كونيگس باور مدير استراتژی سايت MSN، موتور جستوجوی فعلی مايكروسافت میگويد كه توسعه فناوری جستوجو در مجموعه همين سايت يعنی MSN.com صورت خواهد گرفت. محققان میگويند اين تصميم ناشی از آن است مايكروسافت قصد دارد فناوری جستوجو را بخشی از بزرگترين محصول خوديعنی ويندوز كند. بنابراين نمیخواهد اين فناوری متعلق به كس ديگری باشد.

   متخصصان معتقدند با توجه به توانايی نرمافزار اين شركت در صورت تمركز روی موضوع جستوجو در وب و هزينه كردن 50 ميليارد دلار میتواند هر رقيبی را برای سالهای بعد از گردونه رقابت خارج كند.

   به نظر میرسد كه مايكروسافت نسبت به اين تصميم بسيار جدی است. مديران اين شركت فكر میكنند كه اين فناوری هنوز در ابتدای راه خود است. مونيگس باور در اين باره میگويد: « موتورهای جستوجو در حال حاضر خوب عمل میكنند، اما كامل نيستند. امروزه بيشتر نتايج جستوجو با چيزی كه كاربران به دنبال آن میگردند، منطبق نيست. »

   وی اضافه میكند كه مايكروسافت قصد دارد نتايج جستوجو را برای هر كاربر بنابر علايق و جستوجو پيشين وی ارايه كند. بعضی حتی از استفاده از اين فناوری در ويندوز longhorn خبر میدهند.

   البته اين اولين بار نيست كه مايكروسافت قصد كرده در اين زمينه سرمايه گذاری كند. در سال 97 اين شركت با مشاركت inktomi، MSN پايه گذاری كرد، اما حالا به اين نتيجه رسيده است كه فناوری خاص خود را در اين زمينه داشته باشد تا بتواند همه را پشت سر بگذارد. شايد در نگاه اول اين كار كمی عجيب به نظر برسد. غول دنيای نرمافزار چه نيازی به كسب قدرت اول جستوجو در وب دارد؟

مروری بر آمار موتورهای جستوجو پاسخگوی اين پرسش است.

   آيا میدانيد كه در هر روز چند عمليات جستوجو روی موتورهای جستوجو صورت میپذيرد؟ گوگل و شركايش در هر روز به بيش از 250ميليون درخواست جستوجو پاسخ میدهند. Overtrue با 167ميليون و Inktomi با حدود 80 ميليون درخواست در ردههای بعدی قرار دارند. در ضمن اين ارقام متعلق به فوريه 2003 يعنی حدود 7 ماه پيش است كه تا به حال افزايش پيدا كردهاند.

   از مجموع جستوجوهای صورت گرفته كه در ماه مه سال 2003 (ارديبهشت ماه امسال ) گوگل توانسته است 32درصد كاربران را به خود جلب كند. ياهو با 25 درصد، AOL با 19 درصد و MSN با 15 درصد در ردههای دوم تا چهارم قرار گرفتهاند. از آنجا كه بسياری از موتورهای جستوجو هنگام توليد نتايج از ديگران كمك میگيرند، اگر بخواهيم نتايج بالا را به دقت بيان كنيم بايد بگوييم كه 76 درصد نتايج جستوجو به مدد گوگل و 15 درصد با استفاده از MSN به دست آمدهاند، چون گوگل نتايج را برای ياهو و AOL تامين میكند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

نرم افزار Deskspace یکی از برنامه های کاربردی خوب در زمینه زیباسازی محیط ویندوز است. در واقع این نرم افزار به شما 6 دسکتاپ مجزا می دهد ، به صورتی که در هر دسکتاپ می توانید آیکون و عکس پس زمینه متفاوتی داشته باشد . یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار ، محیط سه بعدی آن است که فضای متفاوتی را برای کاربر فراهم می سازد و دسترسی به این شش میز کار را کاملا آسان، خاص و زیبا می کند.

http://p30world.com/p30images/2/1390/2.1/dspace.jpg

خصوصیات نسخه 1.5.8.9 نرم افزار DeskSpace  :

- فراهم سازی چند محیط کاری میزکار

- نمایش دسکتاپ ها به صورت سه بعدی

- جابجایی سریع میان دسکتاپ ها

- قابلیت اجرا در سیستم عامل های Windows XP, Windows Vista,Windows 7

و..


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
سلام 

سیما وامین عزیزم نامزدیتونو بهتون تبریک می گم و براتون آرزوی موفقیت می کنم در تمام مراحل رندگیتون.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

 سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

*در این نوروز باستانی خیال آمدنت را به آغوش خسته می کشم *

*نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد*

*نوروز پیام آور مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم*

*با تو از خاطره ها سرشارم. جشن نوروز تو را کم دارم. سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم*

*اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است
اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت
مبارک که سالت را سرشار از عشق کند*


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

روي قبرم بنويسيد کبوتر شد و رفت

زير باران غزلي خواند، دلش تر شد و رفت

چه تفاوت که چه خورده است غم دل يا سم

آنقدر غرق جنون بود که پر پر شد و رفت

روز ميلاد ، همان روز که عاشق شده بود

مرگ با لحظه ي ميلاد برابر شد و رفت

او کسي بود که از غرق شدن مي ترسيد

عاقبت روي تن ابر شناور شد و رفت

هر غروب از دل خورشيد گذر خواهد کرد

دختري ساده که يک روز کبوتر شد و رفت
ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

جدید ترین نسخه سیستم عامل اختصاصی اپل برای دسکتاپ ها این تابستان عرضه می شود. اما ما شانس این را داریم که به توسعه دهندگانی که به نسخه بتا این سیستم عامل دسترسی دارند رجوع کرده و اطلاعاتی را در باره امکانات جدید Mac OS X از آن ها کسب کنیم. این مقاله در باره آن قابلیت هایی است که می توانید از مک بعدی انتظار داشته باشید. احتمالا اطلاعات این مطلب برای کاربران فعلی این سیستم عامل بسیار جالب است. در کنار آن آشنایی با این امکانات برای کاربران ویندوز و لینوکس هم خالی از لطف نخواهد بود.

هدف اصلی در اینترفیس مک او.اس Lion؛ این است که امکانات مفید آی.او.اس را در سطحی بالاتر به کاربرانش ارائه دهد. به خصوص امکاناتی که مبتنی بر ویژگی های لمسی هستند. مدتی بعد از عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل می توانیم با اطمینان کامل بگوییم که دقیقا چگونه است. اما در حال حاضر اطلاعات از پیش نمایش های رسمی اپل و برنامه نویسان نسخه بتا سرچشمه می گیرد. پس فقط شرحی خواهیم داشت از امکانات و قابلیت های جدیدی که می توانید به انتظارشان بنشینید. هر چند ممکن است این امکانات کم و زیاد شوند. ادامه مطلب را از دست ندهید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی
گرايش‌هاي موجود وضرايب مواد امتحاني در هر گرايش: ضرايب
معماري كامپيوتر (سخت افزار) (1)(2)(4)(2)(0)(0)
هوش مصنوعي (1)(2)(4)(0)(0)(2)
نرم افزار (1)(2)(4)(0)(2)(0)
فناوري اطلاعات (IT)(1)(2)(4)(0)(2)(0)
آمار داوطلبين اين رشته درسال 83
خانم ها: 3374 نفر 38.5 درصد آقايان: 5392 نفر 61.5 درصد
تعداد نفرات پذيرفته شده:
در دوره‌هاي روزانه:
(معماري كامپيوتر74 نفر)، (هوش مصنوعي 52 نفر)، (نرم افزار 67 نفر) ، (فناوري اطلاعات 6 نفر) ، تعداد كل (199 نفر)
در دوره‌هاي شبانه و نوبت دوم:
معماري كامپيوتر33 نفر)، (هوش مصنوعي 30 نفر)، (نرم افزار 33 نفر) ، (تعداد كل 96 نفر)
در دانشگاه آزاد (به طور تقريبي):
معماري كامپيوتر22 نفر)، (هوش مصنوعي 24 نفر)، (نرم افزار 57 نفر) ، (تعداد كل 103 نفر
دانشگاه‌هاي ذيل در اين رشته دانشجو مي‌پذيرند:
1-صنعتي شريف،2- صنعتي امير كبير، 3- تهران ، 4- علوم و صنعت،5- شهيد بهشتي، 6- تربيت مدرس ، 7- مشهد ،8- اصفهان،9- صنعتي اصفهان، 10- شيراز
منابع پيشنهادي براي مطالعه کنکور ارشد كامپيوتر
1- ساختمان داده
الف) كتاب ارشد ساختمان داده و الگوريتم‌ها تاليف مهندس رهنمون،انتشارات پوران پژوهش
ب)Data structure in C++ . By E. Horowitz
ج)Data structure and algorithm. By A.Aho
2- نظريه زبان‌ها و ماشين‌ها
الف) كتاب ارشد نظريه‌ زبان ها و ماشين ها تاليف مهندس سهرابي و مهندسمقصودي، انتشارات پوران پژوهش
ب) مقدمه‌اي بر نظريه زبان ها و ماشين ها تاليف لينتز ترجمه دكترصراف
ج)Element of the Theory of computation. By sudkamp
3- مدارهاي منطقي
الف) كتاب ارشد مدار منطقي، تاليف مهندس يوسفي انتشارات پورانپژوهش
ب) Digital Design. By Mano
ج) Digital logic circuit Analysis and Design. By Nelson
4- معماري كامپيوتر
الف) كتاب ارشد معماري كامپيوتر تأليف مهندس يوسفي انتشارات پورانپژوهش
ب)Computer system Architecture. By Mano
ج)Computer system Architecture. By Mano
5- سيستم‌ عامل
الف) كتاب ارشد سيستم عامل، تاليف دكتر ابراهيمي مقدم، انتشارات پورانپژوهش
ب)Operating System : Design and Implementation. By Tanebaum
ج)Operating System : Internals and design Principles. By Stallings
د)Operating System :By silberschatz
6- ساختمان گسسته
الف) كتاب ارشد ساختمان گسسته، تاليف شهاب بهجتي، انتشارات پورانپژوهش
ب) رياضيات گسسته و تركيباتي از ديدگاه كاربردي تاليف گريمالدي ترجمهدكتر عميدي
ج)Descrete Mathematics. By Johnwonbaugh
7- رياضي مهندسي
الف)كتاب ارشد رياضي مهندسي تاليف فرزين حاجي‌جمشيدي، انتشارات پورانپژوهش
ب) مجموعه گزينه‌هاي چهار جوابي طبقه بندي شده رياضي كارشناسي ارشد،جلد پنجم، تاليف دكتر نيكوكار
8- آمار و احتمال مهندسي
الف)كتاب ارشد آمار و احتمال، تاليف دكتر هژبر انتشارات پورانپژوهش
ب)مجموعه گزينه‌هاي چهارچوبي طبقه بندي شده رياضي كارشناسي ارشدتأليف دكتر نيكوكار
ج)آمار رياضي والدپول ترجمه دكتر وحيدي
9- محاسبات عددي
الف) Numeical Methods for Mathematics, science and Engineering. By Mathews
ب) محاسبات عددي تاليف دكتر قلي‌زاده
ج) روش‌هاي محسابات عددي ترجمه دكتر فائزه توتونيان
د) آناليز عددي و روش‌هاي كامپيوتري ترجمه دكتر منصورنيكخواه
ه) نخستين گام‌ها در آناليز عددي ترجمه دكتر بابليان و ميركمالميرنيا
10 - پايگاه‌هاي داده
الف) كتاب ارشد پايگاه داده، تاليف مهندس سهرابي انتشارات پوران پژوهش
ب) Database Management systems. By C.G. Date
ج)Database Concepts. By Silberschatz
11- زبان‌هاي برنامه سازي
الف) Programing Lnaguages : Design and Implementation. By Prat
12- کامپايلر
الف) اصول طراحي كامپايلرها تاليف آهو، اولمن
13- طراحي الگوريتم ها
الف) Algorithm design. By Horowitz
ب) طراحي الگوريتم‌ها تاليف دكتر محمود نقيب‌زاده
14- مدارهاي الکتريکي
الف) مدارهاي الكتريكي ترجمه دكتر جبه‌دار مارالاني
ب) مدارهاي الكتريكي نوشته ويليام هيت
15- هوش مصنوعي
الف) Artificial Intelligence: A modern approach. By Russell
ب) هوش مصنوعي تاليف دكتر فهيمي


منبع:  http://www.developercenter.ir

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

با سلام ..


قابليت Accessibility Options به شما امكان ميدهد كه به صورت دستي رفتار سيستم خود را از نظر دسترسي به ورودي يا خروجي ها براي افراد داراي معلوليت هاي خاص يا گاهي به علت نبود امكانات كافي پيكره بندي كنيد . مثلا زماني كه موس شما از كار مي افتد يا به دلايل مختلف نميتوانيد از هر دو دست استفاده كنيد ميتوانيد با استفاده از مزياياي اين قابليت كاركرد خود را افزايش دهيد .

در ادامه اين مقاله سعي كردم كه به طور كامل اين قابليت رو توضيح بدم تا بتونيم از اين قابليت به نحو كاراتري استفاده كنيم .


ويندوزXP عالي ترين نوع پشتيباني را در مورد پيكره بندي اين گونه دسترسي در نظر گرفته كه شما ميتوانيد با استفاده از ايكون برنامه در پانل كنترل به آن دسترسي داشته باشيد .





اگر شما روي آيكون Accessibility Options در پانل كنترل كليك كنيد يك پنجره ويژه داراي چندين سربرگ در جلوي شما ظاهر ميشود . كه ميتوانيد در هر يك از سربرگ ها بسته به نياز خود آنها را پيكره بندي كنيد .




 



ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, توسط سعید افخمی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد